خدمات

 
 

پشتیبانی مشتری


اگر در مورد سفارشات خود یا در مورد خرید از ما سوالی دارید، می توانید با تیم پشتیبانی مشتری تماس بگیرید و یا ایمیل بزنید. فراموش نکنید که سوالات متداول ما را بررسی کنید.

سیاست ضمانت نامه شما برای نمایندگی های فروش جاز چیست؟

گارانتی جاز شامل نقص فنی سخت افزار در صورت استفاده عادی برای مدت دوازده ماه برای همه محصولات از تاریخ خرید خرده فروشی توسط خریدار نهایی می باشد. ("گارانتی دوره زمانی").

در طول مدت گارانتی، اگر نقصی رخ دهد، جاز نقص سخت افزاری را با استفاده از قطعات جایگزین جدید تعمیر کند. این ضمانت فقط جایگزینی سخت افزار را پوشش می دهد. هنگامی که یک محصول یا بخشی از آن مبادله می شود، هر مورد جدید جایگزینی جزو اموال شما می باشد و موارد تعویض شده جزو اموال جاز می شود.

مدت زمان ضمانت به ازای هر روزی که محصول از اختیار شما برای تعمیر خارج است اضافه خواهد شد. جاز متعهد می شود که قطعات تعمیر شده و یا جایگزین شده یک دوره سه ماهه از تاریخ تعمیر یا جایگزینی شامل گارانتی میشوند، برای مواقعی که گارانتی تمام شده یا رو به پایان است.

اگر مطمئن هستید که محصول شما نیاز به خدمات گارانتی دارد، می توانید به فروشنده خود برای خدمات گارانتی مراجعه کنید.

برای محصولاتی که خریداری شده، مدرک خرید (فاکتور، رسید یا معادل آن) باید به مشاوران پشتیبانی فنی ما برای تأیید پوشش گارانتی ارائه شود.

سیاست بازگشت محصول شما برای سفارشات با نمایندگی های فروش جاز چیست؟

ما متعهد به ارائه خدمات به مشتریان با بالاترین کیفیت می باشیم

سفارشات نمایندگی های فروش جاز تحت تضمین رضایت پنج روزه قرار می گیرند. اگر متوجه شوید که محصولی که از ما خریداری کرده اید، معیوب است یا در حمل و نقل آسیب دیده است، گزینه ای برای بازگشت آن به ما در عرض پنج روز پس از سفارش برای تعویض وجود دارد.

محصولات معیوب که در خارج از دوره تضمین رضایت پنج روزه قرار دارند فقط برای تعمیر قابل قبول است.

چگونه می توانم محصول خود را به شما بازگردانم؟

اگر میخواهید یک محصول را به ما بازگردانید، شرایط زیر باید رعایت شود:

  • محصولات باید ظرف مدت پنج روز از زمان سفارش بازگردانده شوند
  • محصولات باید در بسته بندی اولیه خود با قطعات بسته بندی کامل در جای خود بازگردانده شوند

پس از تماس با ما، تیم خدمات مشتری شما را از روند بازگشت مطلع خواهد کرد.

آیا می توانم محصولی را برای تعویض بازگردانم؟

بله، ممکن است محصول خود را با یک محصول دیگر تعویض کنید تا زمانیکه فقط سه روز از سفارش شما گذشته باشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

محصولات


شرایط استفاده از گارانتی

همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری متین،کالا را فاقد گارانتی می نماید. هرگونه تغییر فیزیکی یا شکستگی، پارگی و قطعی در کابل، دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، نوسانات برق ناشی از استفاده شارژرهای غیر مناسب، کالا را از چرخه گارانتی، خارج می‌نماید. کابل های همراه دستگاه، شارژر دستگاه، ریموت کنترل، میکروفون شامل گارانتی نمی باشند. نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به کالا و نیز زنگ زدگی قسمت های فلزی، کالا را فاقد گارانتی می کند. شرکت مینگو و جاز تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند. هزینه های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی تماما به عهده مشتریان محترم است. تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان شرکت مینگو و جاز بوده و پس از دریافت و بررسی کالا، اعلام خواهد شد. مشتری گرامی این کالا توسط شرکت مینگو و جاز گارانتی شده است و از حسن اعتماد و اطمینان شما به گارانتی فوق کمال تشکر و قدردانی را داریم.p>

شرایط گارانتی اسپیکر توسط شرکت مینگو و جاز

.

گارانتی اسپیکر شرایط استفاده از اسپیکر: برای عملکرد بهتر باتری، قبل از اولین استفاده، کالا به طور کامل شارژ شود. به منظور افزایش عمر باطری، حداکثر هر 3 ماه یکبار، باتری کالا شارژ و دشارژ شود؛ تخلیه طولانی مدت، به باطری دستگاه آسیب وارد میکند. برای شارژ کالا از آداپتور های استاندارد استفاده شود؛ بدین منظور، کالا را حتما در حالت خاموش قرار داده و با استفاده از آداپتور 5 ولت شارژ شود. (از آداپتورهای فست شارژ استفاده نشود) جهت تمیز نمودن کالا، از یک دستمال نرم و خشک و در صورت نیاز، نم دار استفاده نمایید. به هیچ عنوان از الکل، استون و یا سایر مواد شیمیایی، استفاده ننمایید. برای حفظ سلامت گوش، از استفاده طولانی مدت کالا با صدای بلند پرهیز کنید. کالا در تماس با مایعات، محیط مرطوب و دمای بالا نباشد..

چگونه می توانم موجودی محصولات را بررسی کنم؟

موجود بودن در انبار بر روی هر صفحه از محصول نمایش داده می شود:

  • در انبار: محصول در حال حاضر موجود است.
  • از تاریخ روز-ماه-سال در دسترس. در حال حاضر پیش فروش می شود: محصول در حال حاضر سفارش داده شده است و انتظار می رود که در تاریخ اعلام شده ارسال شود.
  • بازگشت به زودی: در حال حاضر محصول در دسترس نیست و هیچ تاریخی تخمین زده نشده است. شما ممکن است تصمیم بگیرید که آدرس ایمیل خود را ثبت کنید تا ما بتوانیم به شما اطلاع دهیم که محصول چه موقع در انبار موجود خواهد شد.

شرایط استفاده از گارانتی اسپیکر های قتبل حمل

همراه داشتن کارت گارانتی به همراه تمام متعلقات کالا عدم هرگونه تغییر فیزیکی و شکستگی،دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، نوسانات برق ناشی از استفاده شارژرهای غیر مناسب کالا را فاقد گارانتی می کند. نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به کالا و نیز زنگ زدگی قسمت های فلزی، کالا را فاقد گارانتی می کند. کابل های همراه دستگاه، شارژر دستگاه، ریموت کنترل، میکروفون شامل گارانتی نمی باشند. قطعات متحرک اسپیکرهای چمدانی مانند دسته ها، چرخها شامل گارانتی نمی باشد. شرکت مینگو و جاز تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند. هزینه های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی تماما به عهده مشتریان محترم است. تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان شرکت مینگو وجاز بوده و پس از دریافت و بررسی کالا، اعلام خواهد شد. مشتری گرامی این کالا توسط شرکت مینگو و جاز گارانتی شده است و از حسن اعتماد و اطمینان شما به گارانتی فوق کمال تشکر و قدردانی را داریم.

بهترین راه برای دسترسی سریع به انتشار محصولات جدید و پیشنهادات فصلی چیست؟

شما میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی Pinterest, Telegram , Aparat و Instagram دنبال کنید

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: